ОНЛАЙН-УРОКИ (грудень)

                 ОНЛАЙН-УРОКИ (грудень)








                       Тема місяця

                         "Енергія"

 Хвилина мовчання - 9.00    

Понеділок ( 19 грудня 2022) 

Вітаю усіх зі святом!

Чекаємо о 10.00 в школі ( біля кабінету музики)

1. ЯДС ( СЗО/ ГІО) підручник с. 136-139, підготуватись до діагностичної роботи.

2. Математика  -

3. Українська мова  -

4.  Фізкультура Загальнорозвиваючі вправи №1 

5.  Англійська мова (1 група) 

     Польська мова (2 група)



Вівторок  (20 грудня 2022) 

1. ЯДС ( ПРО) Обов'язкова робота 

Діагностична робота 4

Зошит для діагностичних робіт

 2. Математика  ТЕСТ

  Підручник с. 107, завдання 5.

3. Українська мова ТЕСТ

4. ЯДС МОВ) Хрестоматія с. 134-137, читати

5. ЯДС (ТЕО) Якщо лампочка вже не працює - немає біди. Зробіть з неї веселу іграшку на ялинку.

6. Польська мова (1 група)

    Англійська мова  (2 група)

                       

Середа (21 грудня 2022)  

1.  ЯДС ( МОВ) Обов'язкова робота 

Навичка читання вголос (Потрібен годинник,щоб читати вголос 1 хвилину і порахувати кількість прочитаних слів за цей час. Потім дочитати текст до кінця і виконати завдання). Кількість прочитаних слів написати мені в особисті повідомлення.

2. Математика підручник с. 108 задача 1 (3), завдання 4.           

3. Українська мова   ТЕСТ 

4. Музичне мистецтво  відеоурок "Різдв'яно-новорічні свята"

5. Фізкультура Комплекс загальнорозвиваючих вправ на місці.



Четвер (22 грудня 2022)

1. Інформатика  Середовище графічного редактора Paint

Намалювати Новорічний малюнок в Рaint.

2. Англійська мова  у "Моя школа"

3. ЯДС (МАО) додавання і віднімання трицифрових чисел 



4. Українська мова Обов'язкова робота

Навичка читання мовчки (Потрібен годинник,щоб читати вголос 1 хвилину і порахувати кількість прочитаних слів за цей час. Потім дочитати текст до кінця і виконати завдання). Кількість прочитаних слів написати мені в особисті повідомлення.

3 клас

Діагностична контрольна робота №2: читання мовчки Євген Гуцало «Зайці»

Зайці

- А мороз аж сміється, такий міцний, - розказував батько, вернувшись додому. -  Ішов я через леваду, а заєць вискочив просто з-під ніг, і якби хоч злякався, якби дременув, а то ледь-ледь чеберяє лапами, хоч за вуха хапай. Тепер у полі все завіяно снігом, то зайці до села внадилися – на городах та в садках їм легше прогодуватися. Це ж можуть і молоді яблуні в нас пообгризати. Василько глянув крізь шибку на засніжений садок, одягнув кожушка, озув биті валянки – й надвір. Поки йшов до погреба, мороз веселенько так і співає під ногами.

У погребі Василько набрав моркви, з капусти наздирав листків і побрів городом до саду. Під стовбурами молодих яблунь він клав де морквину, а де капустяне листя. І радів: уночі зайці не стануть обгризати кору на деревах, матимуть смачнішу поживу.

Зосталося іще трохи моркви, то Василько перейшов до сусіднього садка.

Та тут під грушею хтось уже поклав моркву. А також майстерно прилаштував дротяне сильце. Василько, гамуючи хвилювання, відв’язав мудру пастку і шпурнув її подалі в дерезу.

А вранці сусід,прокидаючи від хати до воріт стежку, розказував Васильковому батькові:

- Ох і зайці у нас цієї зими! І, мабуть, здорові, бо вчора зірвали у мене біля груші пастку. А слідів не лишилося. За ніч усе снігом замело.

Василько прислухавсь до їхньої розмови. Він прив’язував шматочок сала на калині – для синичок – і хитро всміхався.

 

Завдання:

1. У яку пору року відбуваються події у тексті?

А навесні

Б взимку

В восени

2. Які тварини внадилися до села?

А зайці

Б вовки

В ведмеді

3. Хто врятував молоді яблуні від зайців?

А сусід

Б батько

В Василько

4. До якого жанру відноситься текст?

А оповідання

Б казка

В вірш

5. Чим Василько підгодовував тварин взимку? Запиши продовження речень.

Синичкам давав_____________________________________________________

Зайцям давав________________________________________________________

6. Випиши слова, якими можна охарактеризувати Василька.

Хоробрий, жадібний,добрий, ледачий, працьовитий, хитрий.

7. Пронумеруй послідовність розгортання подій у тексті.

□ Василь прислухався до їхньої розмови і хитро всміхався.

□ Тепер у полі все завіяно снігом, то зайці до села внадилися.

□ Зосталося іще трохи моркви, то Василько перейшов до сусіднього садка.

□ Хлопчик відв’язав пастку і шпурнув її подалі в дерезу.

□ У погребі Василько набрав моркви та капустяних листків.

8. Запиши відповідь на запитання.

Як ти оцінюєш вчинок Василька? Чому?_________________________________

___________________________________________________________________

___________________________________________________________________ 



              
   Оціни свою роботу: розфарбуй морквину. 


Легко. 

Важко. 

Потрібна допомога.


 







5. Образотворче мистецтво намалювати зиму в середовищі Рaint


П'ятниця (23 грудня 2022)

Майстер-клас у бібліотеці ім. Франка.

Зустрічаємось о  9.50 біля входу до бібліотеки.

1. ЯДС (ПРО) 

2. Українська мова 

3. Математика 

4. Фізкультура Дистанційне навчання.Рухливі ігри

5. Польська мова (1 і 2 група)










Понеділок ( 12 грудня 2022) 

1. ЯДС ( СЗО/ ГІО) підручник с. 124-125 - виконати дослід,

с.126-127 читати, зошит с. 57(після досліду). с. 58.

2. Математика   підручник с. с. 103, задача 4 (2)

                                                     Завдання

3. Українська мова підручник  с.  87-89, читати,
повторюємо все про префікси - відео

доповни слова префіксами

правопис префіксів

4.  Фізкультура Загальнорозвиваючі вправи №1 

5.  Англійська мова (1 група) 

     Польська мова (2 група)



Вівторок  (13 грудня 2022) 

1. ЯДС ( ПРО) підручник с. 128, читати, дати відповіді на запитання (усно),  написати "Звіт читача", зошит с. 59

Довідка

Луга́нська о́бласть розташована на сході країни. Посідає шосте місце за кількістю населення й десяте за площею серед адміністративно-територіальних одиниць країни. На південному заході та заході межує з Донецькою, а на північному заході — з Харківською областями. На півночі межує з Росією.

Робота з контурною мапою.

Знайдіть на контурній мапі Луганську область і зафарбуйте її. Позначте обласний центр.

Перегляд відео “Луганська область”.

 2. Математика підручник  с. 105, завдання 4. 

                                               Завдання

Знайти периметр прямокутника АВСД , якщо його довжина 6 см, а ширина -

 становить третину довжини. Накресли прямокутник.   

У середу - діагностична робота 4.

3. Українська мова підручник с. 90-91,

 письмово с. 90, вправа 2,  с. 91 вправа 4 (розібрати слова за будовою).

4. ЯДС МОВ)  Вірш Олександра Олеся “Ялинка”

Послухай вірш, намалюй до нього малюнок. 

Чи потрібно рубати ялинки? З яких матеріалів можна створити штучні ялинки?

5. ЯДС (ТЕО) Щойно випадає сніг і надворі тримається мінусова температура, у нас з’являється новорічний настрій. Адже свято прийде до нас дуже скоро, і ми маємо підготуватися до нього. Що для цього зазвичай роблять? У приміщенні ставлять ялинку, розвішують гірлянди, іграшки, прикрашають вікна.

підручник ЯДС с. 131,подовж життя лампочці, зроби з неї новорічну іграшку.

Веселий Святий Миколай - зроби іграшку (за бажанням).

6. Польська мова (1 група)

    Англійська мова  (2 група)

                       

Середа (14 грудня 2022)  

1.  ЯДС ( МОВ) підручник с.129-130,135,  зошит с. 60-61

2. Математика   Обов'язкова робота  

Діагностична робота 4 

                                              14 грудня

                                    Діагностична робота 4

 

1. Яка нерівність є істиною?

      1      1

а)   7  >  5

      1      1

б)   2  >  4

       1       1

в)    9  <  12

2. Яке значення х є розвязанням рівняння 8 · х = 62 – 6 ?

а) 6 

б) 8 

в) 7

                                      Приклади 3

19 ·1 + 72 : 9 =                      9 : (62 – 59)  =

100 – 5 · 7 – 24  =                  0 : 8 ·1 + 9 · 9 =            

                                        Задача 4      

                                                            1

   Дитсадку подарували 42 мячі.   7 усіх мячів залишилися новими.  Скільки мячів використовують діти?

 

                                        Завдання 5

 

5см 4 мм + 2см 7мм =            81 см : 9 =

1 ц - 5 кг =                               64 м : 8 м =

 

                                         Завдання 6

Знайди:

1  

7  від  49 =

                     1

Ціле, якщо  2  = 15 кг 

                                          Завдання  7

     Знайти периметр прямокутника, якщо його довжина 8 см, а ширина становить чверть довжини. Накресли прямокутник.                 

3. Українська мова підручник с. 92, вправа 2, вправа 5.

4. Музичне мистецтво передивись відеоурок "Краса зимового лісу"

пісня гномів (польська)

5. Фізкультура Комплекс загальнорозвиваючих вправ на місці.



Четвер (15 грудня 2022)

1. Інформатика  зошит с. 28

2. Англійська мова  у "Моя школа"

3. ЯДС (МАО) підручник ЯДС с. 132-134, зошит с.62-63

додавання і віднімання

Обчисли "Мультиматематик"

4. Українська мова Обов'язкова робота 

15 грудня

Діагностична робота 2

1.Корінь слова – це

а) частина слова без закінчення;

б)змінна частина слова;

в)спільна частина споріднених слів.

2.Як називають слова, протилежні за значенням?

а) антоніми

б)синоніми

в)споріднені

3.Що таке суфікс?

а) частина слова, що стоїть після кореня

б) частина кореня, що стоїть перед коренем

в) частина слова, яка стоїть після префікса

4.У словах ро..думи, бе..вусий, бе..хмарний потрібно писати:

а) апостроф

б) букву с

в) букву з

5. Встав префікс з- або с-. Де потрібно, потав апостроф після префікса.

…ховатись, …їсти, …летіти, …плести, …фотографувати, …робити.

6.Утвори слова за зразком (зразок списувати не треба).

Зразок: Сад - садок, садовий, садити.

Риба -

7.Розбери за будовою слова:

 Малиновий, дубок, лісова.

8. 8.Прочитай. Зі слів, змінюючи, де треба, закінчення, склади речення і

запиши. Познач головні члени речення.

Зимою, ходили,в, діти, діброва.

Стояли, дуби,в,зимовому, красивому,вбрання.

Написати лист Святому Миколаю.

5. Образотворче мистецтво підручник "Мистецтво"с. 50-53, намалювати зимовий ліс.

Малюнки казкового зимового лісу (передивись)

 Колядка “Старий рік минає”

Колядка “Нова радість стала”


П'ятниця (16 грудня 2022)

Новорічний ранок у Палаці дітей та юнацтва, зустрічаємося о 9.40 біля входу (ті, хто написав і надісилав її мені). Віртість квитка 75 гривень.


Усіх інших чекають вчителі польської мови на урок о 12.00. 

1. ЯДС (ПРО) підручник ЯДС с. 132-134, зошит с.62-63

2. Українська мова 

3. Математика 

4. Фізкультура Дистанційне навчання.Рухливі ігри

5. Польська мова (1 і 2 група)








Понеділок ( 05 грудня 2022) 

1. ЯДС ( СЗО/ ГІО) підручник с. 113-115,зошит с. 52, на вівторок потрібна повітряна кулька, серветка.

2. Математика   підручник с. 94-95, задача 6, рівняння 8  

3. Українська мова підручник  с. 81, вивчити правило,

 с. 82 - письмо для себе.

4.  Фізкультура Загальнорозвиваючі вправи №1 

5.  Англійська мова (1 група) 

     Польська мова (2 група)



Вівторок  (06 грудня 2022) 

1. ЯДС ( ПРО) підручник с. 116-119, зошит с. 53-54

Руханка танець "Cucumber Dance"

 2. Математика підручник с. 96-97, рівняння 3, приклади 4

3. Українська мова підручник с. 82-83, с. 83 вправа 4

4. ЯДС МОВ)  Хрестоматія с. 101-102 переказувати.

5. ЯДС (ТЕО) підручник ЯДС с. 118, виготовити персонажа казки.

6. Польська мова (1 група)

    Англійська мова  (2 група)

                       

Середа (07 грудня 2022)  

1.  ЯДС ( МОВ) підручник ЯДС с. 120- читати.

 Вивчити вірш напам'ять

       Веселий сніг

Падав сніг,
Падав сніг –
Для усіх, усіх, усіх,
І дорослих і малих,
І вселих і сумних.

Всім, хто гордо носа ніс,
Він тихцем сідав на ніс.
А роззявам, як на сміх,
Залетів до рота сніг.
Вереді за комір вліз

І довів його до сліз.
А веселі грали в сніжки –
Сніг сідав їм на усмішки.

І сміявся з усіма:  - Ой, зима, зима, зима!

 Сенатович Оксана

2. Математика с. 98-99, с. 99 задача 5(1), рівняння 7.                         

3. Українська мова с. 83 -вивчити правило

с. 84 вправа 5



4. Музичне мистецтво передивись відеоурок "Мешканці підводного світу" 

пісня гномів (польська)

5. Фізкультура Комплекс загальнорозвиваючих вправ на місці.



Четвер (08 грудня 2022)

1. Інформатика  зошит с. 26-27,

Хрестоматія с. 101 - набрати в текстовому редакторі 1 абзац тексту і вставити зображення.    Поєднуємо текст і зображення

2. Англійська мова  у "Моя школа"

3. ЯДС (МАО) підручник с. 102, рівняння, у яких один з компонентів - вираз зі змінною. 

с. 103 - рівняння 3 (2 стовпчик). 

ТЕСТ

4. Українська мова  підручник с. 84- 87, читати байку, с. 87 - завдання: утворити нові слова.

5. Образотворче мистецтво підручник "Мистецтво"с.47-49 читати, намалювати малюнок підводного світу.

П'ятниця (09 грудня 2022)

1. ЯДС (ПРО) підручник с. 121-123, читати, відповісти на запитання, викоговити восьминога і зроби так, щоб він затанцював.Зошит с. 56

2. Українська мова Обов'язкова робота 

Аудіювання

Батьки читають текст, дитина сприймає його на слух. Потім відповідає на питання 4 -тестові і 4- відкритого типу, де треба дати повні відповіді. Текст дитина не повинна бачити, лише чути.

Аудіювання (письмово)

 Прослухай текст.

о

Гірке морозиво

- Петрику, ти це куди біжиш? 
- По морозиво, - похвалився хлопчик. 
- І я теж з'їла б... - зітхнула Оленка. - Та грошей зараз немає. 
- Ходімо, дам половину, - запропонував Петрик. - Тільки потім віддаш цілу. Згода? 

Оленка промовчала. Дуже вже хотілось їй морозива. А онде й лоток, біля якого товпилися люди. Тут діти побачили дідуся, який штурхав костуром по землі, наче щось шукав. 
- Дідуню, ви щось загубили? - спитала Оленка. 
- Ой, дітоньки, поспішав по ліки, та спіткнувся і розгубив гроші. А окуляри дома забув, у піджаку. 
- То ми вам допоможемо, -  защебетала дівчинка і кинулась разом із Петриком збирати монети. 
- Ну, от і все. Тримайте, - передаючи гроші старому, мовив хлопчик. 
Дідусь подякував і пішов у бік аптеки, а діти - мерщій за морозивом. 
- Дві порції дайте, - задихавшись від бігу, попросив Петрик. 
- Як дві? У тебе ж грошей було тільки на одну, - здивувалась Оленка. 
- Т-с-с-с! Я, коли збирав монети, на одну наступив. Все одно дід недобачає. А нам зате обом по морозиву буде. 
- А якщо дідусеві на ліки не вистачить. Ти подумав? 
- Хе! Велике діло - двадцять копійок. А якби не ми, він би ще й досі шукав. 
- Який сором, - обличчя дівчинки зблідло. - Я не хочу такого морозива, - промовила рішуче. - Це гірке морозиво! 
А далі благально: - Тітонько, нам тільки одну дайте. Одну. 
Оленка схопила здачу і бігом до аптеки. 
- От чудна, - знизав плечима Петрик. - А говорила, морозива хоче.

                                             (Михайло Конончук)

(217 слів)  

Виконай завдання

І. Вибери правильну відповідь


     1. З якою умовою Петрик згодився дати Оленці половину морозива? 
а) Вона віддасть гроші. 
б) Віддасть цілу порцію. 

в) Вгостив дівчинку безплатно.

2. Куди  поспішав дідусь?

а) Поспішав по ліки.
б) Йшов погуляти. 

в) Поспішав до магазину.
       3. Як діти допомогли дідусеві? 
а) Знайшли гроші. 
б) Купили ліки. 

в) Принесли окуляри.

4. Як вчинив Петрик? 
а) Віддав всі знайдені гроші. 
б) Віддав частину грошей.

в) Забрав собі всі гроші. 

ІІ. Дай розгорнуту відповідь:

5. Скільки порцій морозива попросив Петрик у продавця?

_______________________________________________________________________ 

6. Чому Оленка відмовилась від морозива? 
______________________________________________________________________________________________________________________________________________

7. Що зробила Оленка із знайденими грошима?

______________________________________________________________________________________________________________________________________________

8. Як Петрик відреагував на вчинок дівчинки?

_____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

3. Математика - передивись урок онлайн і зроби собі шоколад!

4. Фізкультура Дистанційне навчання.Рухливі ігри

5. Польська мова (1 і 2 група)






Немає коментарів:

Дописати коментар